Transport & Conditii - WHE Grillz

Transport & Conditii

Transportul la produsele din stoc (in afara de cele „la comanda”) se realizeaza in modul urmator:

In ziua urmatoare de la primirea comenzii, vom trimite catre client un mesaj de confirmare. Dupa ce acesta (dvs.) confirma, in aceeasi zi vom trimite coletul catre client.

De regula, transportul produselor din stoc nu dureaza mai mult de 3 zile lucratoare. Acesta se realizeaza prin firma FanCourier. Plata se va realiza ramburs la livrare.

Transportul la produsele la comanda se realizeaza in modul urmator:

In ziua urmatoare de la primirea comenzii, vom trimite catre client un mesaj de confirmare. Dupa ce acesta (dvs.) confirma, in aceeasi zi vom trimite comanda dvs. catre producator. Ziua urmatoare va incepe productia, urmand ca la sfarsitul acesteia sa se trimita produsul catre depozitul WHEGrillz. Transportul de la producator la sediul nostru dureaza aprox. 7 zile lucratoare.

Dupa ce produsul ajunge la sediul nostru, il vom trimite catre dumneavoastra, urmand sa ajunga, in mod normal, pana in 3 zile lucratoare.

Astfel, termenul mediu de transport in acest caz este unul de 10 zile lucratoare.

Plata in cazul acestor produse se realizeaza exclusiv prin card bancar folosind portalul MobilPay.

Conditii

Produsele din stoc:

Pentru produsele din stoc, in cazul in care clientul nu mai doreste comanda, el poate renunta la aceasta din motive subiective. Clientul va primi inapoi contravaloarea produsului (exclusiv intr-un cont bancar al clientului), taxa de transport fiind nereturnabila.

In cazul produselor defectuoase, Craciun A. Laura PFA (societatea detinatoare a WHEGrillz) va restitui cheltuielile integral (produs+transport tur-retur).

Produsele la comanda:

Pentru produsele la comanda, in cazul in care clientul nu mai doreste comanda, el poate renunta la aceasta din motive subiective. Clientul va primi inapoi contravaloarea produsului (exclusiv intr-un cont bancar al clientului), taxa de transport fiind nereturnabila. Taxa de transport la acest tip de produs este compusa din doua expeditii: transport producator-depozit WHEGrillz + transport depozit WHEGrillz-client.

In cazul produselor defectuoase, Craciun A. Laura PFA (societatea detinatoare a WHEGrillz) va restitui cheltuielile integral (produs+transport tur-retur).

Produse defectuoase

In cazul in care produsele ajung la client si prezinta probleme (defecte ale produsului aparute la transport) clientul are obligatia de a trimite catre WHEGrillz poze cu produsul deteriorat. Ulterior, vom demera procesul de rezolutie impotriva firmei de curierat.