Politica de Returnare si Garantie

Nici o garantie nu acopera deficientele produsului cauzate de actiuni/inactiuni nepermise care pot deteriora produsul, precum: activitati sportive, profesionale, casnice; transport; manipulare; purtare; pastrare; depozitare; curatare, intretinere si reparare neautorizate de Profesionist; neindeplinirea termenilor si conditiilor prezente; expunerea produsului la uzura, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzeaza prematur produsul, precum: praf, fum, abur, ploaie acida, substante chimice precum: solventi, inalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, saruri, produse cosmetice sau produse de curatare, clor sau substante care contin clor, inclusiv apa care le contine; plasarea mecanismelor la variatii de temperatura in afara intervalului de temperatura in care acestea pot functiona normal (5°C – 35°C lanturi, 5°C – 80°C grillz); functionarea anormala a mecanismelor/partilor componente ale produselor datorata lipsei de intretinere in urma unor actiuni/inactiuni nepermise; inlocuiri de parti componente sau de elemente consumabile ale produsului, neautorizate de Profesionist.

Prin astfel de actiuni/inactiuni se pot produce deficiente functionale si/sau structurale ale produsului, de aspect, de textura, precum: abraziuni, impregnari, deformari, ruperi, desprinderi, pori, fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, etc.

Folosirea normala a produselor care contin elemente din piele naturala confera pielii naturale o patina naturala specifica, unica, ce nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.

Vopseaua elementelor din piele se poate impregna pe alte obiecte sau invers, iar acest efect nu este reversibil. Nici aceasta situatie nu poate fi interpretata ca fiind defect de material.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau pe mail comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului(data chitantei primita de la firma de curierat / data trimeterii coletului catre Craciun A. Laura PFA), cu conditia ca produsele sa nu fie deteriorate sau vizibil folosite. Consumatorul va suporta costul legat de returnarea produselor. Atentie: Produsele returnate de catre clienti NU vor fi trimise cu ramburs de catre client. Acestea vor fi trimise normal, pentru a putea fi verificate, iar ulterior se vor restitui banii. Returnarea produselor se face la adresa: Galati,  str. Nucului nr. 2, pentru Craciun A. Laura PFA, IN CAZUL DEPASIRII TERMENULUI DE 14 ZILE, CONSUMATORUL ISI PIERDE DREPTUL DE A RETURNA PRODUSUL (DE A SE RETRAGE DIN CONTRACT). In cazul in care returnati produsele in vederea restituirii contravalorii trebuie sa returnati si eventualele cadouri primite la adresa mentionata mai sus. Coletul (inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de documentele urmatoare: factura si chitanta original, sau de copii ale acestor documente. Produsele vor fi returnate in starea lor originala si in ambalajul original (ambalajul produsului trebuie sa fie protejat pe toata durata transportului de la client pana la livrarea in depozitul nostrum). Consumatorul are obligatia sa returneze toate partile componente ale produsului returnat, in caz contrar Craciun A. Laura PFA NU va restitui contravaloarea produsului in cauza).

Termenul de returnare a contravalorii produselor returnate este de 14 de zile de la receptionarea coletului de catre Craciun A. Laura PFA in baza O.U.G. 34/2014. In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor cat si de toate partile componente ale produsului, Craciun A. Laura PFA NU isi asuma nici o responsbilitate privind returnarea banilor sau solutionarea problemei reclamate. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele (inclusiv partile componente ale acestora). Craciun A. Laura PFA va proceda la distrugerea produselor returnate incomplet in termen de 90 de zile de la data receptionarii produselor respective, fara  a avea nici o alta obligatie fata de client (returnarea contravalorii produselor sau restituirea produsului primit de la client).

Returnarea contravalorii produselor comandate de client se va face doar prin tranfer bancar. Pentru o buna desfasurare a procesului, clientul ne va comunica prin email IBAN-ul. Acesta va fi acceptat de catre Craciun A. Laura PFA doar daca este emis de catre banca, clientul putand dovedi ca respectivul cont bancar ii apartine. Coletul(inclusiv eventualele cadouri) va fi returnat insotit de o sesizare scrisa, factura si chitanta originale, sau de copii ale acestor documente, in cazul returnarii partiale In cazul in care coletul nu este insotit de copii ale actelor, Craciun A. Laura PFA nu isi asuma nici o responsabilitate privind returnarea si solutionarea problemei. Pentru reclamatii si servicii post vanzare va rugam sa va adresati la tel 0310050678. Drepturile si obligatiile consumatorului sunt cele prevazute in O.G. NR. 130 / 2000, aprobata prin Legea 51 / 2003, privind regimul juridic al contractelor la distanta, si in O.G. 21 / 1992 republicata cu modificarile ulterioare, privind protectia consumatorilor, Legea 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Modalitatea de solutionare a eventualelor reclamatii / sesizari ale clientilor se solutioneaza in termen de 30 de zile pentru situatiile in care aspectele reclamate nu intra sub incidenta Legii 449 / 2003 – (cele incidente, privind aducerea la conformitate a produselor, se solutioneaza in termeni de 15 zile).

Craciun A. Laura PFA îşi asumă răspunderea că produsul care face obiectul contractului este conform cu caracteristicile indicate în oferta societăţii la data expedierii şi nu prezintă lipsuri sau defecte, care ar scade valoarea produsului sau ar împiedica utilizarea conform destinaţiei. În cazul în care livrarea este incompletă – în baza notificării din partea clientului – Craciun A. Laura PFA va recurge neîntârziat la o livrare complementară. În alte cazuri firma Craciun A. Laura PFA are dreptul să efectueze repararea mărfii care prezintă defecte sau să schimbe marfa. În cazul în care repararea este fără succes şi nu s-a făcut schimbarea produsului, clientul are dreptul de a reduce preţul de achiziţonare sau să renunţe la contract. Craciun A. Laura PFA răspunde pentru parametrii produselor indicate în publicitate şi pe internet, care au fost garantate sau asigurate în mod expres ( de ex. Craciun A. Laura PFA nu garantează culoarea produsului care apare în publicitate şi pe internet ). Nu ne asumăm răspunderea pentru probleme care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produsului de către client, sau din cauza suprasolicitării şi nu ne asumăm răspunderea pentru marfurile care se uzează în timp. Clientul este obligat în termen de cel mult 8 zile de la preluarea mărfii să verifice dacă livrarea a fost completă şi să anunţe neîntârziat orice lipsă, defecţiune.

NOTE:

Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.
In cazul returnarilor repetate, acestea pot fi interpretate ca Utilizari abuzive sau ca Incalcari conform termenilor si conditiilor website-ului. In astfel de situatii, Profesionistul poate bloca accesul la website al Utilizatorilor vizati, sau poate refuza onorarea comenzilor acestora.